ورد چیست؟
تعریف ورد word
قبل از هر چیزی راجبه اهمیت ورد و کاربرد آن توضیح خواهم داد: Word نرم افزاری است که به دلیل پرکاربرد بودن به خصوص در بخش اداری شرکتها و ادارات برای تایپ ، بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد، برای مثال اگر شرکت یا ادارهای بخواهد نامهای را بنویسد و برای شرکت دیگر منتقل کند از نرم افزار word استفاده میکند و این میتواند دلیلی باشد برای این موضوع که همهی کارمندان باید با آن آشنا باشند.
word سومین مهارت از هفت مهارت ای سی دی ال ICDL است که بایدآموزش دید. این برنامه یکی از نرم افزارهای مجموعه آفیس Office محصول شرکت مایکروسافت میباشد که در بازار کار بسیار پر کاربرد است.
اما شاید از خودتون بپرسین ورد word چیست؟
Word در زبان انگلیسی به معنای کلمه است ، به همین دلیل از این نام استفاده میشود که تمام قالب این نرم افزار با کلمات و ویرایش کلمات درگیر است.
نرم افزار word یا Microsoft Word یک نرم افزار سازنده لغت است یا بهتر بگویم واژه پردازاست که در اکثر ادارات و شرکتهای دولتی و خصوصی برای تایپ،قالب بندی، ویرایش و طراحی متن استفاده میشود
خوب است بدانید که این نرم افزار علاوه بر ایجاد فایل های متنی قادر به ایجاد جداول، وارد کردن تصاویر و اشکال نیز میباشد.